hu cz sk
Kosár 0 Ft
Az árut sikeresen hozzáadta a kosárhoz: × _

 

A rendelés menete

  • Az internetes oldalunkon lehetőség nyílik az online vásárlásra.
  • A megjelenített termékekre on-line, a webáruházon keresztül és emailben fogadjuk a megrendeléseket.
  • Az online megrendelés leadása nagyon egyszerű. A továbblépés céljából a megrendelésen belül kövesse a kék színű ikonokat (Megveszem, Megrendelem)
  • Kifizetésre több lehetőség adott. A szállítást végző cég futárának (utánvét), előreutalásnál a megadott bankszámlára (banki átutalás).
  • A megrendelés elküldése előtt lehetőség van a kosárban található tételek és mennyiségek megváltoztatására illetve törlésére, anélkül, hogy a megrendelést a beszállító jegyezné. A tételek módosítása esetén (törlés, mennyiség növelése, csökkentése) után klikkeljen az „Átszámol” ikonra.
  • Számlázási illetve szállítási adatok megadása: Ebben a részben az alábbi szállítási és számlázási adatok megadása történik.
  • Legfontosabb adatok: Név, Utca, Házszám, Város, Irányítószám, Telefonszám, E-mail cím
  • A termékekre a weboldalon feltüntetett árak vonatkoznak.
  • Áraink a készlet erejéig érvényesek, az árváltoztatás jogát fenntartjuk!
  • A webáruházunkban minden termékünk árát bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel.
  • A megrendelés leadása előtt még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, javíthatja az esetleges adatbeviteli hibákat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
  • A megrendelés elküldése a „Megveszem” ikonra való kattintással történik.
  • A megrendelés leadása után a rendszer egy automatikus emailt küld.
  • Ha néhány perc leadása után sem érkezik meg az e-mail, azt javasoljuk: ellenőrizze a Spam/Levélszemét mappát.
  • A megrendelés visszaigazolásáról küldött e-mail nem számla.
  • A számlát a termék kiszállításakor kapja meg.
  • Amint megkapja a visszaigazoló emailt, ellenőrizze az adatok helyességét. A számlát a vételár beérkezése után azonnal kiállítjuk, és a számlát utólagos módosítása nem lehetséges.
  • A megrendelés stornózása illetve utólagos módosítása a félreértések elkerülése céljából mindig írásban a saleshu@nemoczech.cz címen történik.

Házhozszállítás (DPD, GLS):

  • Kiszállítási díj: 1000 Ft
  • A szállítási idő alapesetben 2-3 nap
  • A megrendelő telefonon kap értesítést a szállítás napjáról
  • A szállítás napján a futár értesíti Önt a megadott telefonszámon a szállítás várható idejéről
  • Amennyiben a futár nem tudja Önt elérni, úgy ingyenesen megkísérli a másodszori szállítást. Ha a megrendelőt nem érhető el telefonon, úgy a csomag egy raktárban kerül tárolásra, melynek újbóli szállítását az ügyfélszolgálat felhívásával kezdeményezheti
  • A futár az átvevő azonosítását a helyszínen végzi el
Kérjük, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a megrendelt termék. Különösen fontos a telefonszám és az e-mail cím pontos megadása, ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése. Amennyiben nem kap 2-3 órán belül automatikus visszaigazolást e-mailben, úgy ellenőrizze a kéretlen levelek (spam) gyűjtésére szolgáló mappát. A hibásan megadott adatokból származó szállítási problémákért Webáruházunk semmilyen felelősséget nem vállal, az emiatt keletkező költségek teljes egészében a megrendelőt terhelik.