Általános rendelkezések
A reklamációs eljárás a vásárló és az eladó közti általános üzleti együttműködést foglalja össze. (NEMO Czech s.r.o.). A vásárló a termék megrendelésével illetve átvételével egyetért az alábbi üzleti és reklamációs feltételekkel.
Az eladó a NEMO Czech s.r.o. vállalat, cégjegyzékszám: 27259056, Adószám: HU30377774, melynek székhelye Na Skalce 13, 150 00 Praha 5 Smíchov, bejegyezve a Praha-i bíróságon a C 108234 szám alatt.
További információk a cégről a www.coryelektromosroller.hu internetes oldalon, a Kapcsolat menüpont alatt találhatóak.
Árak és szállítási feltételek
Minden termék érvényben lévő szerződéses ára megtekinthető az alábbi internetes oldalunkon: www.coryelektromosroller.hu
Az eladás során az eladó számlát állít ki a vásárló felé a megrendelt termékekre, amely számla egyben jótállási jegyként is szolgál. A megrendelt árut futárszolgálat szállítja vásárló címére a megrendeléstől számított lehető legrövidebb időn belül és a termék rendelkezésre állásától függően. Amennyiben a megrendelt termék nem kapható, erről a tényről a vásárlót értesíti.
A garancia időtartama
A garanciális időszak a termék vásárlásának dátumától kezdődik, azaz a kiállított számlán szereplő naptól. A törvény által megszabott jótállási időszak 24 hónap.
A garanciális időszakon belül a reklamációkat a 248. §-as számú Polgári Törvénykönyv és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. számú csomagküldő szolgálatra vonatkozó Fogyasztóvédelmi törvény szabályozza, figyelembe véve jelen reklamációs feltételek megjegyzéseit.
Garanciális feltételek
A reklamációs panaszok ügyintézési menete
Abban az esetben, ha az áru az átvétel időpontjában nem felel meg az adásvételi szerződés feltételeinek, a vásárlónak jogában áll kérni, hogy számára az eladó ingyen és indokolatlan késedelem nélkül az árut kicserélje vagy megjavítsa.
A szerződéssel való megfelelés azt jelenti, hogy az eladott áru minősége és tulajdonságai megfelelnek a követelményeknek, a forgalmazó, a gyártó vagy annak képviselője révén leírtaknak vagy várhatóan fedik a reklámokban hirdetett minőséget és a termékre jellemző tulajdonságokat, illetve mennyiségben és súlyban megfelelnek az előrírt jogszabályoknak, valamint annak a célnak, amit a forgalmazó deklarál.
Javítások és indokolatlan reklamációk
Indokolatlan reklamáció esetén (mechanikus sérülés, általános elhasználódás, eltörés, stb.) az eladó a vásárló kölségére megjavítja a reklamált terméket, amennyiben ez technikailag és technológiailag megoldható. Javítás után a terméket a vásárló költségére elküldi a vásárló címére és javítás költségét, valamint a postaköltséget a vásárló utánvéttel fizeti meg.
Záró rendelkezések
Kidolgozva a 248. §-as számú Polgári Törvénykönyv és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. számú csomagküldő szolgálatra vonatkozó Fogyasztóvédelmi törvény, valamint a hatályban lévő Európai Uniós jogszabályok értelmében.