Rendelés / fizetés menete
- Az internetes oldalunkon lehetőség nyílik az online vásárlásra.
- A megjelenített termékekre ON-LINE, a webáruházon keresztül és e-mailben fogadjuk a megrendeléseket.
- Az online megrendelés leadása nagyon egyszerű. A továbblépés céljából a megrendelésen belül kövesse a kék színű ikonokat (Megveszem, Megrendelem)
- A megrendelés elküldése előtt lehetőség van a kosárban található tételek és mennyiségek megváltoztatására illetve törlésére, anélkül, hogy a megrendelést a beszállító jegyezné. A tételek módosítása esetén (törlés, mennyiség növelése, csökkentése) után klikkeljen az „Átszámol” ikonra.
- Számlázási illetve szállítási adatok megadása: Ebben a részben az alábbi szállítási és számlázási adatok megadása történik.
- Legfontosabb adatok: Név, Utca, Házszám, Város, Irányítószám, Telefonszám, E-mail cím
- A termékekre a weboldalon feltüntetett árak vonatkoznak.
- Áraink a készlet erejéig érvényesek, az árváltoztatás jogát fenntartjuk!
- A webáruházunkban minden termékünk árát bruttó, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel.
- A megrendelés leadása előtt még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, javíthatja az esetleges adatbeviteli hibákat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
- A megrendelés elküldése a „Megveszem” ikonra való kattintással történik.
Fizetési módok:
- Utánvétel : megrendelését az átvételkor készpénzzel fizetheti ki!
- Banki átutalás : A banki átutalásos fizetés esetén a vételárat az átvétel előtt kell kiegyenlítenie!
- Online bankkártyás fizetés - VISA, MasterCard : Ha rendelkezik Visa vagy MasterCard kártyával, akkor az online vásárlás során felhasználhatja ezeket. Csak az EU-n belül kibocsátott bankkártyákat fogadjuk el.
Házhozszállítás (DPD):
- Kiszállítási díj: 1000 Ft
- A szállítási idő alapesetben 2-3 nap
- A megrendelő telefonon kap értesítést a szállítás napjáról
- A szállítás napján a futár értesíti Önt a megadott telefonszámon a szállítás várható idejéről
- Amennyiben a futár nem tudja Önt elérni, úgy ingyenesen megkísérli a másodszori szállítást. Ha a megrendelőt nem érhető el telefonon, úgy a csomag egy raktárban kerül tárolásra, melynek újbóli szállítását az ügyfélszolgálat felhívásával kezdeményezheti
- A futár az átvevő azonosítását a helyszínen végzi el
Kérjük, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a megrendelt termék. Különösen fontos a telefonszám és az e-mail cím pontos megadása, ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése. Amennyiben nem kap 2-3 órán belül automatikus visszaigazolást e-mailben, úgy ellenőrizze a kéretlen levelek (spam) gyűjtésére szolgáló mappát. A hibásan megadott adatokból származó szállítási problémákért Webáruházunk semmilyen felelősséget nem vállal, az emiatt keletkező költségek teljes egészében a megrendelőt terhelik.